Čini li vam se da živimo u izokrenutoj j realnosti? Osjećate li da je nevažno postalo bitno, a od presudnog su interesa postale irelevantne stvari? Je li dno novi vrh, i obratno? Ako ste se ikad zamislili nad nekim od ovih pitanja, ne brinite, niste sami. S istim se Weltschmerzom bavi i dizajnerica Andrijana Subotić Pjajčik u proljetno-ljetnoj kolekciji svoje marke Etna Maar.
Kolekcija DISTORZIJA STVARNOSTI nastala je kao pokušaj odgovora na pitanja smisla i realnog svijeta potaknutih pandemijom koja je preokrenula svijet naglavce. Dizajnerica u 57 kreacija, kao u 57 slika rastače čvrstu opipljivu formu koristivši lelujavost finih pamučnih, lanenih i viskoznih materijala.
Privid stvarnosti kao krute i neprozirne strukture stvari raspada se korištenjem ukrasnih krojačkih elemenata - faldi, prošiva i bizni, koji statičku i jednoličnu površinu materijala pretvaraju u kovitlac lišen čvrsto određenih granica.
Boje su jasne, vrišteće, pozivajući na oprez, ili, pak, mutne, blijede, skoro pa nevidljive, čekajući u prikrajku da zaskoče iznenadno uzbibanom površinom.
Ovu uznemirujuću, a opet pročišćenu i meditativnu kolekciju - jer svako rađanje nastaje u boli i nemiru, prati senzibilitet fotografa Mateja Dokića koji je manekenku Deu Maretić postavio u bijeli, zrakoprazni prostor bez granica i određenja što je gore, dolje, lijevo ili desno. No, premda naizgled izgubljena, žena u modelima Etne Maar itekako je samouvjerena i stabilna, znajući da jedini čvrsti oslonac može pronaći u sebi, što odlično podcrtava frizura i šminka Ivane Bilandžije.